Passer au contenu principal
CLONE CLONE
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
CLONE
Public For students For employees My courses
Tout déplier Tout replier

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • My semester overview

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • ForumNovinky

    • Mes cours

    • Cours

      • Pedagogická fakulta

        • KZV

        • KIN

        • KSV

        • KPE

        • KBI

        • KTS

        • KPEG

        • KPSY

        • KBH

        • KPES

        • KMA

        • Projektové kurzy

          • Scientists and Public Engagement - STAGE (CZ)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (CARDET)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (RUG)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (UoC)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (UNIBO)

          • Scientists and Public Engagement - STAGE

            • Généralités

            • Activity 1: A planet from nature: the territory of...

            • Activity 2: Thank You for the Rain

            • Activity 3: Island of plastic waste

            • Activity 4: Storytelling Will Save the Earth: feed...

              • PageStorytelling Will Save the Earth: feedback of acti...

              • URLWhat is a climate story?

              • PageTask 1 - Storytelling Will Save the Earth

              • URLExample of a story: Zlatan Ibrahimović and World F...

              • SondageReflection of activity about Zlatan Ibrahimović

              • URLCreate your own story - example 1_Hazardous Heat W...

              • URLCreate your own story - example 2_Warming Water, R...

              • URLCreate your own story - example 3_Sea level (UCAR,...

              • TestQuiz: The water we eat (A. Morelli, 2022)

              • URLMaterials for a possible climate stories_articles/...

              • URLHow to create your own storytelling: examples from...

              • URLEducation options - online course: From Climate Sc...

            • To download

        • KPEP

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Passer Catégories de cours

Catégories de cours

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Tous les cours ...

Materials for a possible climate stories_articles/videos/podcast (UCAR, 2024)

  1. Tableau de bord
  2. Cours
  3. Pedagogická fakulta
  4. Projektové kurzy
  5. Scientists and Public Engagement - STAGE
  6. Activity 4: Storytelling Will Save the Earth: feed...
  7. Materials for a possible climate stories_articles/...
Conditions d’achèvement

Impacts in Climate Change.

Cliquer sur Materials for a possible climate stories_articles/videos/podcast (UCAR, 2024) pour ouvrir la ressource.
Previous
Back to course
Next

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education