Příklad příběhu: Zlatan Ibrahimović a Světový potravinový program (World Food Programme, 2015)
Video představuje možný vliv známých osobností a sílu médií v každodenním životě. Slavné osobnosti mají velkou moc/schopnost ovlivnit chování mnoha jedinců po celém světě, a to i prostřednictvím krátkého spotu. Po zhlédnutí videa dokončete reflexi metodou „Jedno slovo“. Zkuste se zamyslet nad tím, proč jste si vybrali konkrétní emoci.
Dne 14. února 2015 hrál Paris Saint-German proti Caen v Parc des Princes. Pro většinu hráčů byla tato hra jen dalším dnem v práci. Pro Zlatana Ibrahimoviće to byl dosud nejdůležitější zápas. Pod svetrem měl vytetovaných 50 nových jmen. Jména lidí, se kterými se nikdy nesetkal, ale přesto si chtěl zůstat nablízku. Jména některých z 805 milionů lidí, kteří dnes trpí hladem. Tito lidé se často nedostanou na titulní stránku, ale hlad a podvýživa jsou celosvětovým rizikem pro zdraví číslo jedna – větší než AIDS, malárie a tuberkulóza dohromady. Jedná se o kampaň Světového potravinového programu, největší světové humanitární agentury bojující proti hladu po celém světě. V případě nouze dostanou jídlo tam, kde je potřeba, a zachraňují tak životy obětí válek, občanských konfliktů a přírodních katastrof. WFP je součástí systému Organizace spojených národů a je financován dobrovolně. WFP v průměru každý rok osloví více než 80 milionů lidí s potravinovou pomocí v 75 zemích. Pro organizaci pracuje asi 11 500 lidí, většina z nich v odlehlých oblastech, kde slouží hladovým. Podpořte Světový potravinový program OSN a boj Zlatana Ibrahimoviće proti hladu http://WFP.org/805millionnames (UN WFP, 2015).