Vai al contenuto principale
CLONE CLONE
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • Altro
Italiano ‎(it)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Ospite
Login
CLONE
Public For students For employees My courses
Espandi tutto Minimizza tutto

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • My semester overview

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • ForumNovinky

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Pedagogická fakulta

        • KZV

        • KIN

        • KSV

        • KPE

        • KBI

        • KTS

        • KPEG

        • KPSY

        • KBH

        • KPES

        • KMA

        • Projektové kurzy

          • Scientists and Public Engagement - STAGE (CZ)

            • Introduzione

            • Aktivita 1: Planeta z přírody: místo pro vědecká b...

            • Aktivita 2: Děkuji za déšť

            • Aktivita 3: Ostrov plastového odpadu

            • Aktivita 4: Storytelling - Zachrání Zemi vyprávění...

              • PaginaStorytelling - Zachrání Zemi vyprávění příběhů? Zp...

              • URLJaký je příběh klimatu?

              • PaginaÚkol 1 - Storytelling - Zachrání Zemi vyprávění př...

              • URLPříklad příběhu: Zlatan Ibrahimović a Světový potr...

              • SceltaReflexe aktivity Příběh Zlatana Ibrahimoviće - JED...

              • URLVytvořte si svůj vlastní příběh – příklad 1_Nebezp...

              • URLVytvořte si svůj vlastní příběh – příklad 2_Teplej...

              • URLVytvořte svůj vlastní příběh - příklad 3_Hladina m...

              • QuizKvíz: Kolik sníme vody - příběh od A. Morelli (2022)

              • URLPodklady pro klimatický příběh_articles/videos/pod...

              • URLJak vytvořit vlastní vyprávění: příklady z praxe (...

              • URLNabídka online kurzu: Od klimatologie k praxi (Cou...

            • Ke stažení

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (CARDET)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (RUG)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (UoC)

          • Scientists and Public Engagement – STAGE (UNIBO)

          • Scientists and Public Engagement - STAGE

        • KPEP

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Salta Categorie di corso

Categorie di corso

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Tutti i corsi ...

Vytvořte si svůj vlastní příběh – příklad 2_Teplejší voda, stoupající moře (UCAR, 2024)

  1. Dashboard
  2. Corsi
  3. Pedagogická fakulta
  4. Projektové kurzy
  5. Scientists and Public Engagement - STAGE (CZ)
  6. Aktivita 4: Storytelling - Zachrání Zemi vyprávění...
  7. Vytvořte si svůj vlastní příběh – příklad 2_Teplej...
Aggregazione dei criteri

Možná víte, že tání ledovců a ledových příkrovů způsobuje vzestup hladiny moří. Věděli jste také, že oceán pohlcuje teplo a způsobuje jeho expanzi? Zjistěte více o tomto procesu a o tom, jak ovlivňuje pobřeží po celé planetě.

Napište nebo natočte krátký příběh vysvětlující vaše zjištění.

Per aprire la risorsa fai click su Vytvořte si svůj vlastní příběh – příklad 2_Teplejší voda, stoupající moře (UCAR, 2024)
Previous
Back to course
Next
 

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
 
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education